آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال نام اصطلاحی است که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است و دیگر کمتر کسی را میبینیم که نام آن را نشنیده باشد. این اصطلاح ممکن است بسیار گیج کننده به نظر برسد اما یکی موثر ترین و قدرتمند ترین جنبه های تجارت الکترونیک به شمار میرود.

از آنجا که اکثر کسب و کار ها در تلاش اند برای فروش بیشتر محصولات خود و اخذ سهم بیشتر در بازار از تکنولوژی های روز استفاده کنند، استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال و ابزار های آن میتواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه در راستای رشد فزاینده ی کسب و کار ها باشد.

تعاریف متعددی درمورد این موضوع وجود دارد اما ما در این مقاله قصد داریم به ساده ترین روش ممکن مفهوم بازاریابی دیجیتال را برای شما شرح دهیم.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

وب سایت Hubspot به عنوان یکی از سایت های معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال و استراتژی محتوا در تعریف بازاریابی دیجیتال این گونه ذکر می کنند که این عبارت یک چتر مفهومی است.

اگر چه تعریف واحدی از بازاریابی دیجیتال در دست نیست، اما به نظر می‌رسد بتوان تعریف زیر را تا حد خوبی، فصل مشترک توضیحات رایج در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر گرفت.

به بیان خیلی ساده دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی است که در بستر دیجیتال انجام میشود. درواقع همان اصول و نظریه ها بازاریابی سنتی در این شیوه نیز اعمال میشود منتهی تمام این موارد در بستر وب و با استفاده از ابزار های آنلاین صورت میگیرد. برای درک بهتر این موضوع، بیایید یک مقایسه کوتاه بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی انجام دهیم.

برای آموزش دیجیتال مارکتینگ به این سایت https://jazbmarketing.com بروید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.