آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

ضد کف چیست

ضد کف چیست

ضد کف (Defoamer) که نام های دیگر آن آنتی فوم یا دیفومر هست برای جلوگیری از بوجود آمدن کف در روند تولید از آنها استفاده می شود. کف ، به ویژه در فرآیندهای صنعتی ، مشکلات جدی ایجاد می کند ، از جمله نقص در پوشش های سطح ، جلوگیری از پر شدن کامل ظروف و پر شدن بیش از حد آنها. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی ، انتخاب آنتی فوم مناسب مهم است. برای انتخاب بهترین کف زدا ، هر یک از آنها باید جداگانه با آزمایشات آزمایشگاهی ارزیابی شوند.

از ویژگی های اساسی محصول دیفومر ویسکوزیته کم و امکان پخش سریع آن بر روی سطوح کف است. این به سطح مایع هوا بستگی دارد و لایه های کف را بی ثبات می کند. این باعث ترکیدن حباب های هوا و از بین رفتن سطح کف می شود. حباب های ورودی ورودی جمع می شوند و حباب های بزرگتر سریعتر به سطح مایع افزایش می یابند.

منبع : https://chemical-co.com/%D8%B6%D8%AF-%DA%A9%D9%81/

شرکت سِوینچ

شرکت سِوینچ یکی از موفق ترین فعالان حوزه صنعت و کشاورزی در کشور می‌باشد که همه این مهم به خاطر مشتریان عزیز این شرکت است. که از این رو در سالهای اخیر شرکت برای راحتی و احترام گذاشتن به حقوق مصرف کننده و مشتریان عزیز تصمیماتی در مورد تغییر سیستم بسته بندی در محصولات و روش عرضه آنها گرفت.


ما چگونه آغاز کردیم ؟؟؟

کشور پهناور ایران با توجه به موقعیت خاص و تنوع طبیعی و اقلیمی ، امکانات مناسب کاشت محصولات مختلف کشاورزی در آن فراهم و به موازات این تناسب با توجه به رودخانه های پر آب و اراضی وسیع قابل کشاورزی بسیاری که در کشور موجود می باشد پیوسته به عنوان یکی از مناسب ترین مناطق کشاورزی دنیا محسوب می‌شود.
در چارچوب این موقعیت خاص همراه کردن این موقعیت با صنعتی کردن آن و بهره گرفتن از امکانات و تکنولوژی روز دنیا با توجه به بهران آب کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و در حال حاضر برنامه توسعه کشت و صنعت از طرحهای ملی کشور است.
شرکت سِوینچ با توجه درزمره فعالان این مهم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و فعالیت این شرکت به منظور تسطیح اراضی و ایجاد و نگهداری راههای ارتباطی داخل حوزه عمل شرکت، احیای اراضی و کشت و برداشت، توسعه و ایجاد صنایع وابسته جهت تولید محصولات شروع شد.
هم اکنون این شرکت در زمینه های تخصصی تولید رنگ های خوراکی، غذایی و دارویی و همچنین عصاره زعفران درجه یک فعالیت می کند.
شرکت سِوینچ یکی از موفق ترین فعالان حوزه صنعت و کشاورزی در کشور می‌باشد که همه این مهم به خاطر مشتریان عزیز این شرکت است. که از این رو در سالهای اخیر شرکت برای راحتی و احترام گذاشتن به حقوق مصرف کننده و مشتریان عزیز تصمیماتی در مورد تغییر سیستم بسته بندی در محصولات و روش عرضه آنها گرفت.

منبع : عصاره زعفران سوینچ

فروشگاه تخصصی باتری موبایل

فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری  اولین فروشگاه تخصصی باتری موبایل و تبلت و شارژر در ایران می باشد .در فضای امروز تجارت الکترونیک ایران، شاید دشوارترین کار برای یک  فروشگاه اینترنتی تمرکز بر یک حوزه خاص و محروم شدن از مزیت های رقابتی فروش کالاهای مختلف می باشد؛ اما از سوی دیگر همین تخصص و تمرکزگرایی موجب بالا رفتن توان یک فروشگاه در ارائه بهترین و دقیق ترین مشاوره و در نهایت انتخاب و خرید بهتر برای کاربران خواهد شد«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که جی اس ام باتری از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل،  سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد مدل های باتری و شارژر بی افزاید تا بتواند نیاز بیشتری از افراد با هر نوع موبایل و تبلت و بیسیم رابرای خرید باتری و شارژر مرتفع کند .ما امروز توانسته ایم با بیش 1600 مدل باتری و شارژر به طور تخصصی در  خدمت شما عزیزان باشیم. شما می توانید برای خرید هر یک از برند ها همچون باتری ایفونباتری سامسونگباتری نوکیا باتری هواویباتری سونی باتری بلک بری ‚ باتری موتورولاباتری ال جیباتری موبایل ایسوسباتری موبایل لنووباتری شیائومیباتری تبلت سامسونگ ‚ شارژر ایفونشارژر سامسونگ ‚و شارژر تمامی برند های موبایل‚ به راحتی محصول مورد نیاز خود را سفارش بدهید ودر کمترین زمان به صورت رایگان در سراسر ایران تحویل بگیرید.

منبع : https://gsmbattery.com/

کلینیک تخصصی سردرد تهران


با توجه به شیوع انواع سردرد در جامعه و بار اجتماعی اقتصادی قابل توجه و ناتوانی که در سنین جوانی و میان سالی ایجاد می کند اولین کلینیک تخصصی سردرد با هدف ارائه خدمات خاص به افراد مبتلا به سردرد زیر نظر بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران راه اندازى شد.

در کلینیک تخصصی سردرد به آموزش و اطلاع رسانی در زمینه بیماریهایی که باعث بروز سردرد می گردند و به تشریح عواملی که باعث تحریک سردرد می شوند و تشخیص و درمان آن می پردازیم.

در کلینیک تخصصی سردرد تهران ، پس از شرح حال و معاینه کامل نورولوژى و در صورت نیاز اقدامات پاراکلینیک مثل تصویربردارى مغز(Brain MRI)،سونوگرافى داپلر عروق مغز و گردن (TCD & ECD) جهت تعیین خونرسانى مغز و یا نوارمغز (EEG) ،تشخیص صحیح نوع سردرد توسط متخصص مغز و اعصاب داده شده و بر اساس آن درمان صحیح ارائه میشود.
که میتواند علاوه بر درمانهاى دارویی شامل ماساژ تخصصى سر و گردن ، تزریق بوتاکس و بلاک Triger point ها در محلهاى ویژه منشاسردرد،
(TMS (Transcranial Magnetic Stimulation ،تکنیکهاى ریلکسیشن و آروماتراپى باشد.
درمان های تکمیلی اغلب دیدگاهی کلی نگر دارند؛آنها جسم و ذهن را با هم مورد درمان قرار می دهند و تنها به نشانه های بیرونی اکتفا نمی کنند. این نوع درمان ها را می توان به موازات درمان های دارویی معمول اعمال کرد.

آدرس: ایران، تهران، میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، پلاک 8، کلینیک تخصصی سردرد تهران

تلفن تماس: 88876450(021)

منبع : https://headacheclinic.ir

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس چیست؟

اگر می خواهید ساده ترین و بهترین راه برای انجام موفقیت آمیز بازاریابی پیامکی را بشناسید، این مقاله به سوال شما پاسخ می دهد.

بگذارید داستان را با بازگشت به سال ۲۰۰۸ آغاز کنیم، وقتی مری میکر، یک تحلیلگر مشهور اینترنت، با جسارت پیش بینی کرد که تا سال ۲۰۱۴ استفاده از اینترنت موبایل به استفاده از اینترنت رومیزی در سطح جهانی غلبه خواهد کرد. حال، از منظر سال ۲۰۱۹ می توانیم بگوییم: او درست می گفت! به طور کلی تلفن های هوشمند و دستگاه های تلفن همراه در آمار اتصال به اینترنت و درصد زمان صرف شده برای خرید از کسب و کارها و خرده فروشی آنلاین از رایانه های شخصی رومیزی و لپ تاپ ها پیشی گرفته اند!

اس ام اس یا پیام کوتاه نیز بخش قابل توجهی از آمار استفاده از تلفن های همراه را به خود اختصاص می دهد. دستگاه های تلفن همراه در حال تبدیل شدن به بخش عظیمی از “آینده اینترنت” هستند. مشتریان هم اکنون از تلفن های هوشمند خود به عنوان وسیله اصلی خرید استفاده می کنند و در نتیجه مشاغل و کسب و کار های مختلف باید بازاریابی موبایل را به عنوان بخش اساسی در استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرند. همچنین در صورتی که کسب و کارها بخواهند با پیشرفت مداوم موبایل همگام باشند، باید بخشی از سرمایه گذاری های خود را در بخش بازاریابی موبایل متمرکز و اولویت بندی کنند.

منبع : https://www.amootsms.com/