آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

چگونه یک مکان مناسب در اصفهان برای اجاره روزانه پیدا کنیم؟

چگونه یک مکان مناسب در اصفهان برای اجاره روزانه پیدا کنیم؟

هدف و نوع سفر به اصفهان :

سفر به اصفهان می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد، ازجمله سفر های تفریحی و بازدید از جاذبه های گردشگری و دیدنی اصفهان از جمله میدان نقش جهان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو، توحید خانه و ... ویا سفر های زیارتی به اصفهان برای بازدید از بقعه هارون ولایت، امام زاده بامیر اصفهان، بقعه شاهزاده ابراهیم فین، امام زاده درب زنجیر، بقعه شاه زید اصفهان و ... و یا سفر های کاری، تجاری و درمانی. همچنین اصفهان به دلیل اینکه در مرکز ایران قرار دارد، در بعضی مواقع افراد برای سفر به شهر ها و استان های دیگر باید از اصفهان عبور کنند و ممکن است برای مدتی در اصفهان اقامت داشته باشند.

انواع اقامت در اصفهان :

هنگام سفر به اصفهان نیازی است برای اقامت خود برنامه ریزی داشته باشید زیرا هتل در اصفهان به وفور یافت نمی شود و به راحتی نمی توانید هتل ارزان در اصفهان رزرو کنید. برای رزرو هتل، اسنپ تریپ در اصفهان می تواند منبع جامع و خوبی برای جستجوی شما باشد.

اگر قصد ندارید برای اقامت، در هتل بمانید، مسافرخانه های اصفهان و یا اجاره روزانه منزل در اصفهان می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب شما باشند.

انتخاب مکان مناسب برای اقامت در اصفهان :

پس از اینکه نوع سفر و هدفتان از سفر به اصفهان را مشخص کردید، باید به دنبال مکان مناسبی برای اقامت خود باشید، از جمله هتل در اصفهان، منزل مبله در اصفهان ، مسافرخانه در اصفهان و ...

برای انتخاب محل اقامت مناسب باید متناسب با بودجه و نزدیکیبه مکان مورد نظرتان، محل اقامت خود را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر نوع سفر تفریحی باشد، گزینه های بیشتری برای انتخاب وجود دارد. درحالی که برای سفر درمانی یا زیارتی باید دقت بیشتری به خرج دهید و مکانی را انتخاب کنید که به بیمارستان و مراکز درمانی و یا مکان های زیارتی مورد نظرتان نزدیک باشد زیرا ممکن است هتل ارزان در اصفهان پیدا کنید و یا اجاره منزل مبله در اصفهان متناسب با بودجه شما وجود داشته باشد اما اگر به نزدیکی به مکان مورد نظرتان دقت نکنید، باید برای رفت و آمد به مکان مورد نظرتان مسافتی طولانی طی کنید و یا اگر برای درمان به اصفهان سفر کردید ممکن است مکان اقامتتان برای نگهداری از بیمار مجهز و مناسب نباشد.

اجاره خانه مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که در هر منطقه اصفهان و متناسب با بودجه و امکاناتی که شما لازم دارید بتوانید محل اقامت مناسب خود را انتخاب کنید.

 

گوشی نوکیا 7.1

ممکن است بگویید که گوشی نوکیا 7.1 جانشین Nokia 7 با اندکی تفاوت در کیفیت ساخت 7 Plus' و ویژگی‌های اضافه‌شده به‌منظور تقویت بسته‌ کامل است و نمی‌خواهید از حقیقت دور شوید.

Nokia 7.1 ممکن است همانند Nokia 7 Plus یک دوربین دوگانه و صفحه قدبلند داشته باشد، اما بااین‌وجود گوشی جدید یک گوشی کاملاً به‌روز نسبت به موارد قبلی است. این مدل یک پردازشگر سریع، یک PureDisplay با قابلیت HDR بزرگ‌تر، دوربین‌های بهتر، ساخت بهتر، طراحی مدرن باوجود مناسب بودن قیمت، دسترسی گسترده و تجربه Android One دارد.

بسیار خب، در اینجا چیزهای جدید که درباره Nokia 7.1 وجود دارد ارائه می‌شود.

مشخصات و  قیمت گوشی نوکیا 7.1

  • بدنه: قاب آلومینیومی سری 6000 که از یک قطعه آلومینیومی واحد ساخته‌شده است. 159 گرم وزن.
  • صفحه: PureDisplay، 84/5 اینچ، , 19:9 2280x1080 IPS LCD, 432 PPI ، سازگار با HDR10
  • دوربین عقب: 12 مگا پیکسل، f/1.8, 1.28µm ، PDAF اولیه، , 5MP B&W f/2.4، حسگر عمق µm 12/1، ویدئو p 1080
  • دوربین جلو: 8 مگا پیکسل، f/2.0، زاویه باز 84 درجه، ویدئو p 1080
  • چیپ ست: nm 14، 14nm Qualcomm Snapdragon 636 ، Kryo 260 @ 1.6GHz) (4x Cortex-A73 @ 1.8GHz + 4x Cortex-A53Adreno 509
  • حافظه : 3/4 گیگابایت، حافظه 32/64 گیگابایت + میکرو SD( تا 400 گیگابایت)
  • OS: اندروید 8.1، (بخشی از Android One در ماه نوامبر تا Android 9 Pie به‌روزرسانی خواهد شد).
  • باتری: 3,060mAh ، شارژ سریع 0-50% در عرض 30 دقیقه
  • اتصال: 4G، وای فای دو بانده Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.0 aptX، جی‌پی‌اس / GLONASS ، وای فای مستقیم، NFC، , USB 2.0 Type-C پایه هدفون 5/3 میلی‌متری
  • متفرقه: حسگر اثرانگشت (در پشت)

شرکت نوکیا به‌اندازه کافی تغییراتی در قسمت‌های داخلی گوشی  nokia 7.1ایجاد کرده است تا این گوشی را یک جانشین ارزشمند برای 7 تبدیل کند اما خارج گوشی نیز تا حد زیادی اصلاح‌شده است.


هرکسی درباره ناچ جدید هیجان‌زده نمی‌شود، اما نمایشگر قدبلند به این معناست که Nokia 7.1 پخ‌های کوچک‌تری در طرفین دارد (در بالا و پایین بسیار کمتر است)، رزولوشن بیشتر و اندازه آن بزرگ‌تر است و همه این‌ها در یک گوشی جای گرفته است که اندکی بلندتر اما با همان عرض ساخته‌شده است.

دوربین‌های جدید شاید بیشترین پیشرفت را روی Nokia 7.1 داشته‌اند. دوربین عقب برای نور کم بهتر تجهیز شده است، درحالی‌که حسگر 5 مگا پیکسل ثانویه حالت‌های عکس پرتره را به عکس‌برداری اضافه می‌کند. در جلو، یک snapper 8 مگا پیکسل با دید زاویه باز وجود دارد که نوید سلفی‌های دقیق‌تر نسبت به همتای 5 مگا پیکسل قدیمی را می‌دهد.

تنها جایی که Nokia 7.1 در آن نوآوری نداشته است، باتری ساده 3,060mAh آن است. این باتری توان زیادی برای کار نمایشگر تقریباً 6 اینچی ندارد و تنها 60mAh از باتری Nokia 7 بیشتر است.

گوشی هواوی honor play

تلاش‌های زیادی برای ساخت گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی جذاب اما همیشه بی‌نظیر، حتی امثال Razer صورت گرفته است، اما هیچ‌یک این کار را به‌درستی انجام ندادند. در حال حاضر، Honor نیز به میدان بازی وارد شده است اما به یک خط‌مشی جدید. گوشی هواوی آنر پلی جدید به‌جای کیفیت عالی به خاطر مقرون‌به‌صرفه بودن آن موردتوجه است. و این مسئله به‌نوبه خود بسیار مورد استقبال است.

Honor playهمانند بیشتر تلفن‌های هوشمند امروزی دارای بدنه فلزی ، صفحه ناچ و دوربین دوگانه در عقب است. چیپ Kirin 970 مسئول دوره بازی است و Play یک GPU Trubo هواوی خارج از بسته دارد. kirin 970 به‌عنوان یکی از کارآمدترین قطعات سخت‌افزاری برای بازی موبایل شناخته‌شده است، قیمت این قطعه چندان بالا نیست اما عملکرد باثبات و پایداری دارد. و همه‌چیز با GPU Turbo می‌تواند بهتر شود.

اندازه صفحه 6.3" 1080p چه با ناچ و چه بدون ناچ به‌منظور بازی کافی است. یک باتری بزرگ در این مدل وجود دارد و شما می‌توانید Honor Play را با RAM 4 یا 6 گیگ داشته باشید. با توجه به قیمت جذاب آن، - CNY 1,999, INR 19,999, £279, €329، ما را فریب می‌دهد.

ویژگی‌هایو قیمت گوشی هواوی honor play

  • بدنه: بدنه آلومینیومی، 157.9 x 74.3 x 7.5 mm, 176g
  • صفحه: 6.3" 2,340x1,080px (19.5:9) IPS LCD, 409ppi، دارای ناچ
  • چیپ ست: HiSilicon Kirin 970، هشت هسته‌ای (4x2.4 GHz Cortex-A73 & 4x1.8 GHz Cortex-A53) ، سی پی یو Mali-G72 MP12
  • حافظه: رم 4 تا 6 گیگابایت، حافظه 64 گیگابایت، (هیبرید) میکرو اسلات SD
  • دوربین: دوگانه ، 16MP RGB (f/2.2) + 2MP به خاطر حس عمق، فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز، ویدئو 2160@ 30fps
  • دوربین سلفی: MP 16 (2/f)، ویدئوی p 1080
  • OS: اندروید 8.1 Oreo با ویژگی‌های EMUI 8.2 + AI هواوی
  • باتری: 3,750 mAh ثابت و غیرقابل جابجایی ، شارژ سریع 18 W
  • اتصال: دو سیم کارته، USB-C (USB 2.0), NFC، بلوتوث 4.2 ، جی‌پی‌اس، GLONASS
  • متفرقه : حسگر اثرانگشت قرارگرفته در عقب ، اسپیکر bottom-firing تکی، پورت صوتی 5/3

وقتی با گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌اندازه گوشی honor playروبرو می‌شویم، می‌توان بسیاری از اشکالات را نادیده گرفت. ازجمله این اشکالات، وجود ناچ، اسلات SIM هیبرید و نبود رادیو FM هستند.

هواوی هر وقت بخواهد می‌تواند چیپ ست kirin 980 را روانه بازار کند، به همین خاطر امکان کاهش قیمت kirin 970 حتی بیشتر از این نیز برای آن وجود دارد که به مدد به‌روزرسانی‌های اخیر GPT Turbo همچنان ارزشمند مانده است. همان‌طور که قبلاً مشاهده کردیم، این تنها صحبت PR نیست، Turbo می‌تواند تفاوت ایجاد کند، بنابراین Honor Play برخلاف سری‌های فشرده Honor، یک چیز اضافه‌شده اندیشمندانه است.

:0

طراحی

اعتراف می‌کنیم که از در دست گرفتن Honor Play لذت بردیم، بدنه فلزی آن پس از سری دستگاه‌های شیشه‌ای و صیقلی، روح تازه‌ای به آن دمیده است. در گذشته بدنه آلومینیومی محبوب بود اما اکنون تنها تعداد معدودی از گوشی‌ها این گزینه را پیشنهاد می‌کنند، Honor Play یکی از این موارد نادر است.

بدنه یکپارچه آلومینیومی Honor Play به شکل درست طراحی‌شده است- پشت صاف، طرفین منحنی همراه با گوشه‌های گرد و خطوط آنتن قدیمی مناسب که به‌طور مداوم در اطراف بالا و پایین حرکت می‌کند. به همین دلایل، Honor تصمیم گرفت این قسمت‌ها را در مقایسه با بقیه بخش‌های بدنه بنفش تیره‌تر کند.

 



پیک نوروزی

پیک نوروزی

پکیج پیک نوروزی پایه مهد کودک ، پیش دبستانی ، پایه اول دبستان پایه دوم دبستان ، پایه سوم دبستان ، پایه چهارم دبستان ، پایه پنجم دبستان و پایه ششم دبستان در بانک فایل پژوهشی معلمان.

همانطور که می دانیم پیک نوروزی ابتدایی از اهمیت خاصی در نظام آموزشی ایران برخوردار است. به گونه ای که بهترین مکمل آموزشی برای دانش آموزان در ایام نوروز می باشد. پیک نوروزی یا پیک بهارانه همچنین می تواند مکمل روش های تدریس معلمان در ایام عید باشد و به عنوان تکلیف عید باعث تمرکز دانش آموزان بر روی مسائل آموزشی و عدم پرش افکار در ایام تعطیلات است.

پیک نوروزی ۹۷

پیک نوروزی می تواند کمک شایانی در راستای جمع بندی تکالیف دانش آموزان در قالب یک مجموعه آموزشی  و تربیتی نماید. و به دلیل وجود صفحات و موضوعات متنوع می تواند در کنار سرگرم نمودن دانش آموزان با مطالب مختلف سبک زندگی ایرانی اسلامی را هم به آنها بیاموزد. همچنین در صفحات مختلف پیک نوروزی معمولا مطالبی گنجانده می شود که جنبه تربیتی و امر به معروف دارد. دانش آموزان به کمک این مطالب با مسائل اخلاقی و تربیتی در راستای سند تحول بنیادین آشنا می شوند. این مسائل در پیک نوروزی ۹۷ پر رنگ تر شده و از نقطه نظرات مختلف به آن پرداخته می شود.

حس وطن پرستی در پیک نوروزی ۹۷

نکته ای که معمولا در پیک های نوروزی به آن به صورت کامل پرداخته می شود. حس وطن پرستی است. در پیک بهارانه و تکالیف نورزی صفحاتی به معرفی محل زندگی ، سوغات ، جاهای دیدنی و مکان های جذاب اختصاص داده می شود که بوسیله این صفحات حس وطن دوستی و وطن پرستی دانش آموزان برانگیخته می گردد. دانش آموزان به کشورشان علاقه پیدا کرده و آن را ارزان به بیگانگان نمی فروشند.

 پیک نوروزی ۱۳۹۷ ابتدایی طراحی شده توسط بانک فایل پژوهشی معلمان

مجموعه پیک نوروزی ۱۳۹۷ دبستان که توسط بانک فایل پژوهشی معلمان به صورت اختصاصی طراحی و تدوین گردیده است ، شامل جذاب ترین و کاربردی ترین مباحثی است که در نظام آموزشی از مهد کودک و پیش دبستانی گرفته تا پایه ششم مورد نیاز است. این پیک ها بر اساس استاندارد و اصول تهیه شده اند و دانش آموزان و معلمان با استفاده از آنها می توانند در راستای اعتلای سطح دانش و تربیت دانش آموزان کوشا باشند.

محتوایات پیک بهارانه و تکالیف نوروزی در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان

پیک هایی که در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان موجود است شامل کلیه مباحث درسی دانش آموزان و مطاابق با آخرین تغییرات کتاب درسی می باشد.و با فرمت قابل ویرایش در اختیار شما سروران گرامی قرار می گیرد.

مطالبی که در پیک عیدانه وجود دارد عبارتند از :

– رنگ آمیزی سفره هفت سین

– مطالب قرآنی

– جدول کودکانه

– آموزش اعداد

– اشکال هندسی

– اموزش و تمرین

– قصه و تمرین

– احترام به والدین

– چراغ راهنما و وسایل برقی پیک عیدانه اول ابتدایی

– خوراکی های نامناسب پیک بهاره اول ابتدایی

– نقاشی و کاردستی با وسایل دور ریختنی

پیک های این سایت طوری طراحی  شده است تا هیچ کس برای پرینت گرفتن  مشکلی نداشته باشد.

مشخصات پیک نوروزی در سایت حاضر 

۱- با کیفیت بالا

۲- دارای تصاویر کودکانه و جذاب

۳- دارای موضوعات مختلف و جذاب

۴- قسمت بندی موضوعات (۴ بخش)

۵- ایجاد حدود یک سانت فاصله خالی از سمت راست برگه جهت چسباندن برگه ها

برای دانلود پیک نوروزی ابتدایی ۱۳۹۷ از اینجا اقدام کنید.

دانلود پیک نوروزی ۹۷ جدید ترین نمونه پیک نوروزی پیش دبستانی اول دوم سوم چهارم پنجم ششم ابتدایی

منبع : پیک نوروزی معلم بلاگ

دانلود فیلم جاده قدیم


«جاده قدیم» ساخته منیژه حکمت پر از نام‌های حرفه‌ای‌های سینمای بدنه ایران است. فیلم پر بازیگری است که از بازی مهتاب کرامتی در نقش اصلی و یک دوجین بازیگر سرشناس دیگر از آتیلا پسیانی و بهناز جعفری گرفته تا شیرین یزدانبخش مادر این سال‌های سینمای ایران و پرویز پورحسینی از پیشکسوتان و محمدرضا غفاری و ترلان پروانه از تازه آمده‌ها استفاده می‌برد. مصطفی خرقه‌پوش در جایگاه تدوینگر و داریوش عیاری بعد از مدت‌ها پشت دوربین و کریستف رضاعی به‌عنوان آهنگساز در کنار فیلم قرار داشته‌اند. با این حساب، فیلم محصولی است که با استاندارد خوب‌های سینمای بدنه باید ارزیابی شود.

نقد و بررسی فیلم «جاده قدیم»: راهی جدید از دل جاده قدیم


آیا فیلم «جاده قدیم» باید با «فروشنده» مقایسه شود؟ به نظر گریزی نیست. وقتی بعد از یک فیلم موفق و به‌هرحال بزرگ [فارغ از این‌که به فروشنده چه نگاهی داشته باشید نمی‌توان منکر اهمیت فیلم شد و جوایز کن و اسکار هم تأییدی بر این مدعا هستند]، فیلم دیگری با مضمونی یکسان ساخته شود، به‌طورمعمول این مقایسه در اذهان شکل می‌گیرد. بااین‌حال «جاده قدیم» در طرح موضوع تعدی و تجاوز به راه دیگری می‌رود. خانواده فیلم «جاده قدیم» برخلاف زوج فیلم فروشنده نه سابقه‌ای روشنفکرانه دارند نه در بیغوله‌ای بالای یک مجتمع آپارتمانی بدساز زندگی می‌کنند. برعکس از طبقه بالای اجتماع هستند و هرکدام در شغل و حرفه خود بسیار موفق‌اند.

 
 

برخلاف «فروشنده» در اینجا کسی دنبال پیدا کردن متجاوز نیست. خودِ قانون این کار را انجام می‌دهد و تمرکز روی شخصیت زن و رفتار هیستریک و نامتعادل او بعد از بحران قرارگرفته. مینو رسولی پیش از بحران، زن موفق و محکمی است. در خانواده‌ای که به‌وضوح تحت تأثیر پدربزرگ و حرفه پول‌ساز خانوادگی اوست، موفق می‌شود عروسی پسر شوهرش را به خواست عروس و داماد و برخلاف خواست پدربزرگی که چشم همه به دهان اوست عقب بیندازد و در بانک هم رئیس شعبه است و با قدرتی دل‌چسب تسلیم مشتری پولداری که بدون وثیقه وام می‌خواهد نمی‌شود. بیست دقیقه ابتدایی فیلم مقدمه‌ای است برای معرفی روابط درون این فامیل و آدم‌های آن. پدربزرگی دخالت‌گر (با بازی پرویز پورحسینی)، پسر او که پدربزرگ او را چندان دلخواه خود نمی‌بیند (آتیلا پسیانی)، نوه‌ای با شخصیتی مردد و در حال داماد و هم‌زمان پدر شدن که البته امید پدربزرگ برای آینده کسب‌وکارش است (محمدرضا غفاری) و تیپ‌های دختر تین‌ایجر (ترلان پروانه)،

مرد داستان در نقش یک شوهر منطقی، از آن نوع که در آثار فمینیستی معمولاً به‌عنوان یک شوهر جنتلمن و کنار آمده با نقش همراه و حمایتگری از دور به چشم می‌خورد، سعی می‌کند بیش از هر چیز هرگونه تنشی را از دور کند، پدربزرگ فکر ثبت شکایت است که بدون امضای مینو ممکن نیست، بچه‌ها به نظر می‌رسد متوجه عمق بحران پیش‌آمده در خانه نیستند یا حداقل واکنش‌هایی که از آن‌ها می‌بینیم این‌طور نشان می‌دهد و اطرافیان با دلسوزی‌ها و پیگیری‌هایشان هرکدام به‌نوعی مخل تنهایی و حریم خصوصی موردنیاز زن هستند؛ اما آنچه از بحران زن می‌بینیم، همه ساده‌ترین و بهتر بگوییم پیش‌پاافتاده‌ترین نشانه‌های یک آدم در بحران است. مینو در را روی خودش می‌بندد، از هر تماسی با شوهرش خودداری می‌کند، به بچه‌ها و عروسی پسرخوانده‌اش بی‌توجه شده، گاهی پرخاش می‌کند و به شکلی بارها تکرارشونده درگیر وسواس تمیزی و پاک کردن خود و شستن دست‌هایش است (بعد از بازگشت از بیمارستان هم اولین کاری می‌کند حمام رفتن است و تا انتها بارها دست‌ها و آینه حمام را می‌شوید که نمادی است از میل برای پاک شدن از دست‌های ناپاکی که در ماشین به او زده شده).

دانلود فیلم جاده قدیم

منبع : http://dl-movies.ir/download-movie-jadeh-ghadim/