آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

سرخطی زدن در بورس یعنی چی ؟

سرخطی زدن در بورس به چه معنا است؟

گاهی اوقات سهم هایی که عرضه های بالا دارند با صف های خرید یا فروش سنگپن رو به رو می شوند.

در این حالت ها سفارش خرید یا فروش سهم مشتری توسط کارگزاری و بازار بورس در حالت انتظار می ماند و سفارش ها برای آن دسته از مشتریانی انجام خواهد شد که زودتر از بقیه سفارش خود را ثبت کرده اند.

در عمل سرخطی زدن، سفارش مشتری باید در همان لحظه شروع معاملات در بازار بورس ثبت شود تا سفارش در ابتدای صف قرار بگیرد و در اسرع وقت انجام بگیرد.

در واقع شما باید پیش از شروع عمل معماملات بازار سفارش خود را ثبت کنید.

یکی از روش های سرخطی زدن این است که ابتدا در پیش نویس کارگزاری اقدام به ثبت تعداد سهم و قیمت برای معامله کنید و سپس این پیش نویس را کپی کنید و در چند ثانیه قبل از آغاز شروع معاملات بازار چندین بار این پیش نویس را ارسال کنید تا عمل سرخطی سهم شما انجام بگیرد و سفارش شما در ابتدای صف قرار بگیرد.

راه های دیگری نیز برای انجام این عمل وجود دارد، یکی از این راه و روش ها استفاده از ربات سرخطی زن است.

در این روش ربات سفارش شما را ثبت می کند و در زمان شروع بازار اقدام به ارسال سفارش شما می کند و سفارشتان را در ابتدای صف خرید یا فروش قرار می دهد.

البته برخی سودجویان اقدام به طراحی ربات هایی در این رابطه کرده اند که نه تنها عمل ثبت سفارش و سرخطی را انجام نمی دهند بلکه می توانند اطلاعات پرتفوی یک کاربر را خارج کنند و از این موضوع سوء استفاده می کنند.

منبع : https://b2n.ir/364870

لگو جیست ؟

لگو جیست ؟

لگو (به دانمارکی: LEGO) نام تجاری نوعی اسباب‌بازی است که توسط گروه لگو در شهر بیلوند دانمارک تولید می‌شود. واژه lego برگرفته از کلمه leg godt به معنی خوب بازی کردن است.

این کلمه به معنی گردآوری و خوب جفت کردن هم هست. محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ (اصطلاحاً آجرهای لگو) عموماً کائوچویی یا پلاستیکی است که می‌توان آنها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت. این اجسام شامل مدل‌های ساده مانند خانه و قطار و کشتی یا مدل‌های پیچیده‌تر مانند ماشین‌های شامل جعبه‌دنده و موتور و سیستم‌های پنوماتیک هستند. آجرهای لگو را می‌توان بعد از اتصال به یکدیگر به آسانی از یکدیگر جدا نمود. همچنین بعضی از محصولات شرکت لگو با تم‌هایی از قبیل بتمن، جنگ ستارگان و ایندیانا جونز به بازار ارائه شده‌اند.

تاریخچه‌ لگو ؛ از کجا آمده‌ای لگوجان؟ آمدنت بهر چه بود؟

ما بعد از کلی تحقیق و پژوهش و شکافتن دل و روده‌های تاریخی لگو، به کلی قصه‌ی جالب رسیدیم که اگه صبور باشید همه‌ش رو براتون تعریف می‌کنیم.
خب همه‌چیز از اون‌جا شروع شد که آقای اوله کرک کریتینسن (که چون اسمشون زیادی بلنده ما با اجازه بزرگتر صداشون می‌کنیم اوله کرک) یه کارگاه نجاری راه انداخت و شروع کرد به ساخت و ساز لوازم خانگی چوبی! حالا شاید بگید خب وسایل خونه چه ربطی به لگو داره؟ ما هم می‌گیم صبر داشته باشید دیگه! ای بابا!

آقای اوله کرک یه روز صبح از خواب پا می‌شه می‌بینه همه‌چیز گرون شده! اصلا یه جوری گرون شده که دیگه نمی‌شه رفت تیر و تخته خرید و وسایل خونه ساخت. بعد برای این‌که مدل‌های لوازم خونه یادش نره، شروع می‌کنه به ساختن وسایل چوبی خیلی خیلی خیلی کوچولو تا بتونه روی طراحی محصولاتش کار کنه!
اما حدس بزنید چی شد؟ یه روزی آقای اوله وقتی به این وسایل کوچولو موچولوی چوبی نگاه می‌کرد یهو دلش قیلی ویلی رفت و خطاب به خودش گفت: اولی! بابا تو دیگه کی هستی؟ این کوچولوهای چوبی چه باحالن! چه تو دل برو و جذابن!

و همون‌جا بود که یه جرقه‌ی بزرگ توی ذهن آقای اولی زده شد! از اون روز به بعد آقای اولی شروع کرد به ساختن اسباب‌بازی‌های کوچولو موچولوی چوبی!
اما این اسباب‌بازی‌های چوبی کی اسم‌دار شدن؟ و کی تبدیل شدن به این آجرهای پلاستیکی رنگارنگ؟ (راستی گفتیم اسباب بازی چوبی یادمون افتاد یه مقاله توی وبلاگ زینگو داریم درباره دومینوها، بریم این مقاله رو هم بخونیم بیایم!)

برای خرید لگو به سایت https://artikala.com/pc/toys/lego-toys مراجعه کنید.

کاربرد های دسترسی طناب در ساختمان

کاربرد های دسترسی طناب در ساختمان

 

دسترسی طناب چیست؟

دسترسی طناب یکی از کارهای به ظاهر پر خطر و البته کاربردی برای انجام کار های ساختمانی می باشد و می توان گفت برای کارفرما ها بسیار مفید و به صرفه است. این کار امن است و برای کار در ارتفاع به کار گرفته می شود. با استفاده از دسترسی طناب شما می توانید با ایمنی کامل و سرعت بالا به مکان های دشوار بروید و کار خود را به صورت درست انجام دهید.

دسترسی طناب چیست؟

از ویژگی های دسترسی طناب در ساختمان

دسترسی طناب ( راپل کاری ) در کار های ساختمانی مانند نماشویی ساختمان و پیچ رولپلاک نما ساختمان استفاده می شود؛ مزیت و برتری که این کار نسبت به داربست یا بالابر دارد، سرعت بیشتر، دقت بیشتر، امنیت بالاتر و کیفیت بهتر آن می باشد که می توان گفت امروزه انتخاب همه کارفرما ها در کار های ساختمانی سیستم دسترسی طناب می باشد و بعد از این سراغ بقیه روش هایی مانند داربست و ... می باشد.

دسترسی طناب ( راپل کاری ) در گذشته فقط برای ورزش هایی مثل کوهنوردی و صخره نوردی استفاده می شد اما با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی کارفرما های مختلف در سراسر جهان متوجه شدند که می توانند از سیستم دسترسی طناب در نماشویی ، پیچ رولپلاک سنگ نما ، مقاوم سازی سنگ نما و آب بندی نمای ساختمان می توانند استفاده کنند و بسیار هم نسبت به روش های دیگر برای آن ها از هر نظر به صرفه تر خواهد بود.

از ویژگی های خوب دسترسی با طناب نسبت به بقیه روش ها استفاده نکردن از ابزار آلات گران قیمت و سنگین و همینطور آسیب نرساندن به نما می باشد؛ اما مهمتر از همه این ها می تواند دسترسی به نقاط سخت و دشوار در ساختمان باشد که به راحتی با طناب راپل کاری قابل دسترسی و انجام کار است و همچنین هیچ گونه مزاحمتی برای عابرین در بر نخواهد داشت.

یکی دیگر از ویژگی های مهم و کاربردی دسترسی طناب یا همان راپل کاری نیاز نداشتن به فضای زیاد است؛ به عبارتی ساده تر شما برای دسترسی طناب نیاز به فضای زیادی ندارید و به راحتی در فضای کوچک هم می توانید از راپل کاری بهره ببرید. لازم به ذکر است که داربست برای انجام کار نیاز به فضای زیاد دارد و ممکن است باعث ایجاد اختلال در عبور و مرور مردم شود.

ایمنی دسترسی طناب در کار های ساختمانی

رمان چیست ؟

رمان چیست

رمان کاوش در هستی و مسئله هستی است

مسئلۀ انسان به‌تعبیر اگزیستانسیالیسی اروین یالوم همان «دلواپسی غایی» است: مرگ، آزادی، تنهایی و پوچی. یالوم، اروین. روان‌درمانی اگزیستانسیال. ترجمه سپیده حبیب.

پوچی را اگر به‌معنای کامویی‌اش فرض بگیریم، مترادف بیهودگی یا پایان نیست. کامو (که او نیز از پیشگامان اگزیستانسیالیسم است)، پوچی را نقطۀ آغاز می‌داند و برخلافِ فیلسوفان خداباوری چون کی‌یر کگارد یا پاسکال مرکَبِ فردیت و ظرفیت انسانی را برای یافتن معنای زندگی زین می‌کند.

البته که آنچه کامو «معنی زندگی» و «زندگی» می‌شمرد با آنچه فیلسوفان خداباور به آن معتقدند متفاوت است، اما موضوعِ اصلی در اندیشه‌ورزی و بیان نظرشان یک چیز است: انسان.

چه خداباوران و چه خداناباوران، همه با مسئله انسان درگیر بوده‌اند. رمان‌نویس به‌عنوان یک کاوشگر هستی، در حقیقت به فلسفیدن، اندیشه‌ورزی و غور در مسئله‌های انسانی تعلق‌خاطر دارد و سرگرم همین کار است.

مسائل انسانی یا گرفتاری‌های روزمره؟

برخلاف ظاهربینان، حوادث اجتماعی و سیاسی و فرهنگی مسئله‌های انسانی نیستند، بلکه این‌ها همه نوعی بازخورد، میوه و نتیجۀ مسائل انسانی‌اند. بنابراین، رمان در پی کاوش در عمیق‌ترین لایه‌ها است و برای ملموس‌کردن کاوش خود، از مسائل مملموس و عینی به‌عنوان نقطۀ شروع بهره می‌گیرد.

قبل از اینکه به دانلود رمان موردنظر خود بپردازید بهتر بود ک معنای رمان آشنا شوید.

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلابی چیست؟

منهول فاضلاب همان منهول هایی است که در خطوط انتقال فاضلاب و پکیج های تصفیه فاضلاب نصب شده و برای دسترسی و زهکشی خطوط فاضلاب استفاده می شود. منهول فاضلاب اکنون از مواد پلی اتیلن ساخته شده می شود اما جنس های مختلف دیگری نیز برای ساخت منهول فاضلاب استفاده می شود که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتنی و آجری نیز استفاده می شود اما این نوع منهول فاضلاب محبوبیت خود را در دنیای امروز و با رشد فناوری های جدید تولید منهول فاضلاب از دست داده اند و پیمانکاران و مجریان طرح های انتقال فاضلاب به استفاده بیشتر از منهول های پلی اتیلن روی آورده اند.

منهول فاضلابی پلی اتیلن

در شبکه انتقال فاضلاب برای اتصال چندین خط لوله فاضلاب و برای ایجاد مسیر‌های مختلف در زیرساخت فاضلابی و در سیستم مخابراتی برای دسترسی به مسیرهای کابل زیرسطحی از منهول پلی اتیلن استفاده می شود. منهول های پلی اتیلن تولید شده در دو نوع سنتی و پیش ساخته، هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

برای بکارگیری هر یک از این  منهول ها می توانید از تیم کارشناسی شرکت اوژن مشاوره دریافت کنید. شرکت اوژن طراحی، تولید کننده و تامین کننده انواع منهول، منهول پلی اتیلنی، منهول بتنی پیش ساخته بوده و پیاده سازی و راه اندازی آن را با کیفیت بالا انجام می دهد. تا به امروز پیاده سازی منهول پلی اتیلن در شرکت های گاز و نفتی، پتروشیمی، نیروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سایت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co