آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

آهنگ های عاشقانه

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی موبایل اسپای 24

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی موبایل خانواده در فضای مجازی از راه دور

اولین سامانه آموزشی برنامه های ردیابی و کنترل مخفی گوشی موبایل فرزندان برای مراقبت خانواده

  • کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
  • کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
  • کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
  • کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص توسط فرزندان
  • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
  • نسخه های کاملا حرفه ای و دائمی، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه

اولین و قدرتمند ترین سامانه آموزشی نرم افزارهای اندرویدی ردیابی، مکان یابی و کنترل گوشی تلفن همراه موبایل، جهت امنیت فرزندان و دیگر افراد خانواده

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان:کنترل نامحسوس گوشی و تبلت از راه دور

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان و نظارت بر خانواده از راه دور به شما امکان کنترل کامل،مخفی و از راه دور گوشی را میدهد.با استفاده از این برنامه میتونید نظارت دقیق بر تماس و پیامک های گوشیفرندان تون داشته باشید و علاوه بر این میتونید عکس و فیلم های گوشی رو هم از کنترل کنید.

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان برای والدین عزیز طراحی و برنامه نویسی شده لذا تمامی نیاز شما را برای کنترل مخفی و نامحسوس گوشی فرزندانتون در نظر گرفته ایم.کافیه این برنامه رو روی گوشی خودتون نصب کنید و سپس طبق فیلم آموزشی پیش رفته به صورت مخفیانه و از راه دور با گوشی  تمامی پیام ها،تماس های گوشی مورد نظر را کنترل و ردیابی کنید.

همچنین نحوه نصب و فعالسازی این برنامه بسیار راخته و همراه با فیلم آموزشی همه چی رو بهتون آموزش میدیم.

منبع : https://spy24.ir/

شرکت آرا سوفا

شرکت آرا سوفا ( مبل آرا ) یکی از موفق ترین تولید کنندگان مبلمان مدرن را به شما معرفی میکنیم که این شرکت 3 سال متوالی جایزه برترین تولید کننده صنعت مبلمان را دریافت کرده و همچنین این شرکت تندیس مبلمان صادراتی ایران را نیز دریافت کرده است و سابقه طولانی در تولید محصولات مختلف دارد. حدود 60 درصد تولیدات شرکت توسط ماشین آلات مدرن اروپایی انجام میشود که خروجی آن محصول بادوام و با کیفیت می باشد.

آرا سوفا صادر کننده برتر حوزه مبلمان مدرن

آرا سوفا (مبل آرا) تولید کننده مبلمان مدرن و مبل تختخواب شو مبل آرا ( آرا سوفا ) یکی از بزرگترین و با تجربه ترین تولید کنندگان در ایران می باشد که سابقه 17 سول تولید مستمر این کارخانه منجر به تولید محصولات بسیار با کیفیت گردیده مکانیزم ، لولاها و جک های مورد استفاده در کاناپه های تختخواب شو وارداتی از کشور ترکیه می باشد و همچنین سایر مواد اولیه مصرفی از بهترین تولید کنندگان داخلی تامین می شود. شرکت مبل آرا سوفا با کسب جوایز مختلف کیفی از سال 1392 تاکنون توانسته است علاوه بر بازارهای داخلی ، بازار مبل تخت خواب شو را در سایر کشور های هدف نیز بدست بیاورد.


مجموعه تک تیزر

درباره ما

فعالیت تک تیزر از سال 1397 با هدف ارتقاع سطح کیفیت و بازدهی تبلیغات ویدئویی و همچنین ایجاد یک سیستم هدفمند و یک پارچه برای رسیدن به بهترین و بالاترین کیفیت تبلیغات آغاز شده و تا به این لحظه ادامه دارد.

ما در تلاش هستیم تا با به کارگیری نیروی جوان ایرانی و با استفاده از تکنیک های روانشناسی، محتوای تبلیغاتی فوق العاده ای را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهیم. توجه داشته باشید تبلیغات می توانند به عنوان یک چاقو عمل کند! باید مراقب باشید دست خودتان را نبرید. منظور از این جمله آن است که تبلیغات گاها می تواند نه تنها برایتان جذب نداشته باشد بلکه به کسب و کارتان نیز آسیب بزند. تبلیغات کار هر کسی نیست و افراد باید تجربه دیجیتال مارکتینگ را حتما داشته باشند. استفاده از تبلیغ هایی با محتوای نادرست هر لحظه می تواند بر علیه کسب و کارتان باشد و موجب زمین خوردن شما شود لذا سعی کنید با استفاده از متخصصین باتجربه و خبر در زمینه تبلیغات و بازاریابی حتما مشورت کنید و قبل از هر اقدامی نظر آنان را جویا شوید. ما در تک تیزر پله پله و قدم به قدم در کنارتان هستیم تا تبلیغاتی حرفه ای ، کاملا اصولی و پربازده داشته باشید. استفاده از بهترین تکنولوژی برای خلق جلوه های ویژه تبلیغاتی یکی از بهترین اقداماتی است که در تولید محتوای تبلیغاتی به کار می گیریم.

خدمات تک تیزر تنها به ایران ختم نمی شود و در کشورهایی همچون کانادا ، آلمان ، سوئیس ، مالزی ، عراق و افغانستان نیز ارائه خدمات می دهد. باتوجه به کیفیت بسیار بالای خدمات تک تیزر توانسته ایم به یکی از پنج شرکت برتر در حوزه تبلیغات ویدئویی ایران تبدیل شویم و به یاری خداوند روز به روز درحال گسترش خدمات خود هستیم. افتخار می کنیم که تاکنون محتوای تبلیغاتی صدها کسب و کار بزرگ و کوچک ، ارگان های دولتی و خصوصی و استارت آپ های نوپا را تولید کرده ایم.

مجموعه تک تیزر زیر نظر شرکت ایده پرداز آروین گستر برنا به شماره ثبت ۶۳۸۸۳ می باشد لذا تمامی فعالیت های مجموعه تک تیزر قانونی و تحت نظارت ارگان های مرتبط می باشد.

منبع : https://www.taktizer.ir

دستگاه لیزر دایود چیست ؟

قیمت دستگاه لیزر دایود

با پیشرفت تکنولوژی در اکثر حوزه‌ها، علم پزشکی مخصوصاً زیرمجموعه‌های آن توسعه زیادی داشته که در این بین رشد در حوزه‌ی پوست و مو دو چندان بوده است. زیبایی پوست و مو به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به حذف موهای زائد اشاره کرد. حال سوال اینجاست که در حال حاضر با چه روشی به پاک‌سازی پوست خود می‌پردازید؟ ژیلت؟ واکس، داروهای گیاهی؟ کدام؟ یا ترجیح می‌دهید از روش‌های نوین حال حاضر دنیا مانند انواع دستگاه‌های لیزر پوست استفاده کنید؟

هر چه هست هر فردی علاقه دارد که راحت‌ترین راه ممکن را برای حذف موهای زائد انتخاب کند که طبق آمارها استفاده از دستگاه‌های لیزر مو نشان می‌دهد که علاقه مردم به این‌گونه دستگاه‌ها روز به روز در حال افزایش است. هدف ما در این مقاله معرفی یکی از دستگاه‌های محبوب لیزر در جهان است که قابلیت‌های فراوانی از خود نشان داده است. نام این دستگاه، لیزر دایود است. اگر از این لیزر و چگونگی کارکرد آن چیزی نمی‌دانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ناگفته نماند، سرفصل‌های مهمی که در این مطلب مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از:

دستگاه لیزر دایود چگونه کار می‌کند

ابتدا عرض کنیم که استفاده از دستگاه‌های لیزر خصوصاً دایود باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. با این حال با توجه به داشتن هندپیس قدرتمند در این لیزر، کار حذف موهای زائد آنقدرها هم سخت نیست. در واقع نور منتشر شده از لیزر دایود بر روی بدن کشیده می‌شود و این نور توسط ملانین مو جذب خواهد شد و سپس به ریشه یا فولیکول مو برخورد می‌کند و به سادگی فولیکول را تحت تأثیر قرار داده و آن را ضعیف کرده تا کم کم به طور کامل حذف شود. مزیت این روش این است که نور فرستاده شده به سمت پوست بعد از عبور از آن فقط به ریشه مو می‌رسد و به بافت‌های کناری کاری ندارد، به همین دلیل است آسیب‌هایی که دیگر لیزرهای مو به بدن وارد می‌کنند در این لیزر دیده نمی‌شود.

دقت کنید که دستگاه لیزر دایود نیمه هادی است که از طول موج‌های مختلفی برای حذف موهای زائد استفاده می‌کند که هر یک از این طول موج‌ها برای نواحی مختلفی از پوست بکار می‌رود. گفتنی است که طول موج‌های قدرتمند این لیزر در برابر لیزرهای مشابه عملکرد بسیار عالی دارند، به همین خاطر در حال حاضر تنها دستگاه لیزری که بیشترین استفاده را در کلینیک‌ها دارد، لیزر دایود است.

مقایسه دستگاه لیزر دایود با دیگر دستگاه‌های مشابه

از چند لحاظ می‌توان دستگاه لیزر دایود را با دیگر دستگاه‌های لیزر مانند الکساندرایت یا ان دی یاگ مقایسه کرد که از جمله می‌توان به قدرت حذف مو، عوارض ایجاد کننده و مدت پاک بودن پوست اشاره کرد. در تحقیقاتی که در موسسه‌های مختلف در جهان انجام شد مشخص گردید که استفاده از دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست‌ها کارآیی خواهد داشت و این بدین معناست که دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد نیست. گفتنی است که دستگاه‌های ان دی یاگ و الکساندرایت به خوبی نتوانستند برای پوست‌های مختلف کارآیی درستی از خود نشان دهند.

همچنین در دیگر تحقیقات معین شد که استفاده از لیزر دایود درد بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بر بدن وارد می‌کند، البته ناگفته نماند که این درد شدت زیادی نداشته و صرفاً فقط از دو نوع عنوان شده بیشتر بوده است. همچنین در خصوص عوارض به جا مانده از سه دستگاه‌ لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ؛ باید گفت که تقریباً عوارض ایجاد شده مشابه به هم بوده است و هیچ یک از این سه دستگاه عملکرد بدتری نسبت به دیگری نداشته است. هر چند در خصوص عوارض ایجاد شده توسط لیزر دایود، گزارش‌های کمتری ارسال شده است.

مدت ماندگاری نیز در دستگاه دایود بیش از 6 ماه تخمین زده شد، این در حالی است که در دو دستگاه دیگر حداکثر بعد از 3 تا 4 ماه باید دوباره از دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده شود. به طور کلی با توجه به شواهد می‌توان گفت که از هر لحاظ دستگاه لیزر دایود برتری محسوسی نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر داشته است و همین امر به دلیل محکمی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس تبدیل شده است.


برای خرید و فروش دستگاه لیزر دایود به همراه مشاهده قیمت دستگاه لیزر دایود به سایت زیر مراجعه کنید.

https://alexdiode.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af/

افتتاح حساب بین المللی

افتتاح حساب در ترکیه : در دنیای امروز هر روز بیشتر از دیروز به ضرورت حساب ارزی پی می بریم. حسابی که بتواند در تمام کشورها اعتبار داشته باشد و شما بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته و کلیه امور مالی خود را با آن انجام دهید. متاسفانه به دلیل تحریم های آمریکا برای بسیاری از هموطنان ما انتقال و دریافت وجوه ارزی با مشکلات زیادی همراه بوده است.

بسیاری از کشورها نیز حاضر به افتتاح حساب برای ایرانیان بدون داشتن اقامت و یا شهروندی اون کشور نیستند. این مشکلات فقط مختص افرادی که کار تجاری انجام می دهند نبوده است بلکه متوجه قشر عظیمی از دانشجویان، فروشندگان کالا در آمازون، یوتیوبرها و تمام افرادی هستند که به صورت فری لنسر کار می کنند.

عموما تمام این افراد در دریافت درآمدهای خود با مشکلات زیادی روبه رو می شوند به طوری که ممکن است حتی قادر به دریافت درآمدهای خود نباشند. اما راهکار چه چیزی می تواند باشد؟ دولت ترکیه با همکاری هایی که با دولت ایران داشته است به برخی از بانک های خود اجازه داده است که بدون داشتن اقامت و با دارا بودن شرایطی نسبت به افتتاح حساب بین المللی در این بانک ها اقدام کنند و از خدمات جهانی آنها استفاده کنند.

با حساب های ارزی بانک زراعت و ایش بانک به همراه کارت های ویزا ، مستر، گلد و پلاتینیوم شما به راحتی می توانید از تجربه یک شهروند جهانی لذت ببرید و تمام امور ارزی خود را به انجام برسانید. هر شخصی چه حقیقی و چه حقوقی می تواند با در دست داشتن مدارک نسبت به باز کردن حساب در ترکیه اقدام نماید.

افتتاح حساب بین المللی سبب می گردد که شما بتوانید در سطح جهانی به مبادله تجاری بپردازید و درآمدهای حاصل از مبادلات تجاری خود را دریافت نمایید. تمام بانک های دارای مجوز و فعال در ترکیه مشمول قوانین بانکداری ترکیه هستند که از جانب بانک مرکزی ترکیه اعلام می گردد.

برای افتتاح حساب بین المللی به آدرس https://www.aloapply.com/open-bank-account-in-turkey مراجعه کنید.